Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2008 16:32 - Побитите камъни
Автор: sevastokrator Категория: Туризъм   
Прочетен: 7580 Коментари: 4 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Връщайки се от командировката в Каварна, минах през Варна. След няколко премеждия и благодарение на сателитната навигация, успях да налучкам правилния път и се понесох по магистралата в западна посока.
Забелязах една табела, която ме уведомяваше, че Побитите камъни се намират само на 4 км. Първоначално не отдадох нужното внимание, но внезапно се замислих: Бях чувал за това място, но никога не бях ходил. Може би беше добра идея да го посетя сега, когато съм толкова близо, вместо да  отлагам за неясното бъдеще.
Дадох мигач и след малко паркирах пред входа. Поради някаква причина (може би защото, както се оказа, това място се посещава повече от чужденци, отколкото от българи) входният надпис беше на латиница:
image
Купих си входен билет, при което учтивият чичко ми разказа накратко за това, което щях да разгледам.
Побитите камъни са природен феномен. Те са дълбоко забити в земята, като някои достигат до над 100 метра (?!?) дълбочина. Предполага се, че някога е било дъно на море. А според съвременните изследвания мястото е с много силна енергия и действа разтоварващо и разпускащо на хората. 
На едно място има камъни, които са наредени в кръг, което явно е в резултат от човешка дейност и което според някои специалисти е доказателство, че енергията на това място не е останала тайна за древните, които са си направили светилище тук. 
Малко по-надолу пък имало чешма с минерална вода, която според изследванията, била изключително полезна срещу камъни в бъбреците.
Благодарих на любезния уредник и закрачих. Гледките, които видях, бяха невероятни. (За съжаление трябваше да снимам срещу слънцето)
 image

image
image

Малко по-надолу се заприказвах с един чичко.
image
Той ми разказа, че е обикалял доста по света, но най-много му харесвало тук и по тази причина с жена му много често идвали тук. През по-толлите дни, дори спяли (явно и сега беше такъв момент, защото забелязах, че имаше спален чувал). "Тук е много по-красиво от Стоунхендж, момчето ми, но за съжаление не познаваме собствените си красоти и затова се прехласваме по чуждите".
Тази мисъл, която се беше въртяла и в моята глава и замислен потеглих обратно, събирайки красота в очите си:
image

Колко е красива Родината ни и колко малко я познваме....



Тагове:   камъни,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nar - До този момент си мислех, че съм била ...
02.11.2008 01:26
До този момент си мислех, че съм била навсякъде в Бг и всичко ми е ясно.
Ето тук обаче не съм /макар баща ми да твърди, че съм била като малка, но не си спомням/.
Даде ми идея.

Продължавай така.
цитирай
2. ontheroadwithtv - Малко я познаваме и не я пазим...
02.11.2008 14:03
Като бях дете родителите ни заведоха.Имам много смътни спомени.
цитирай
3. анонимен - И аз минах от там на път за Варна, беше ...
02.11.2008 18:49
И аз минах от там на път за Варна, беше рано сутрин и не успяха да ми вземат пари даже. Иначе не усетих никаква енергия, а това е стария път за Варна, където за малко да ме блъсне един педераст, докато търсех входа за побитите каманаци.
цитирай
4. анонимен - до анонимен
02.11.2008 19:15
нещастнико, доколкото разбрах си бил с овцете, незадоволен,безпаричен и заблуден .човека иска да ти обясни ,че на него му е харесало и е имало някаква тръпка !стой си в двора и не излизай навън говедо тъпо защото си SOS /селянина си остава селянин /
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sevastokrator
Категория: Лични дневници
Прочетен: 288735
Постинги: 24
Коментари: 90
Гласове: 227
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол